Update 2

 
Har också hunnit med lite andra saker den senaste tiden. 
 
Vi vandrade tex upp till Trollsjön en dag, var faktiskt jobbigare än jag trott och mitt knä höll på att ge med sig men det gick bra tillslut. Den som också kämpade på var lillebror Ville 4 år som också tog sig både upp och ner, lite stolt över honom är man ändå 💪🏼
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Sedan har det blivit några grillkvällst vid älven 🔥🎣
 
 
Tur ut på sjön med båten 🚣🏽 var fint tills de började regnà och jag och Alma fick paddla som några Duracell kaniner mot land, vi satsar mot OS i Tokyo år 2020 💪🏼 
 
 
 
 
 
Blev också några promenader i skogen med hundarna 🐶 
 
 
 
 
 
Sen lite annat smått och gott också ☺️ 
 
Den gången Alma tog sönder Wilmas favorit paraply ☝🏼️😂🌂 men hon fixade den sen 
 
Nöjd kOlle som fick äran att köra moffas räcer traktor, inye alla som får göra det ska ni veta 😎
 
soliga kvällar på gårdeb 
 
 
 
 
Bestämde mig en dag för att piffa upp hundhuset lite, tycker själv det blev rött så bra faktiskt. Än är det inte riktgt klar men det är en början iaf 😊 
 
 
 
 
 
Niila har vuxit en hel del sen juni, hon väger 13kg just nu och större blir hon man börjar ju undrà hur stor hon ska bli egentligen 🙈🙈 
 
 
 
For till Ikea i söndags med morsan Majken ville och Lotta och köpte lite nya saker till mitt sovrum. Blev riktigt mysigt 👌🏼 
 
 
Sen fyllde jag och Msjken år också på söndag. Hela 21 bast är man nu tiden bara flyger iväg, snart är man ju 30 😂
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu