Måndag

Måndag och jag har sparkat igång denna vecka. Idag på jobbet bjöd jag på blomkål - & broccolisoppa, de tyckte konstigt nog inte att de var någon höjdare 😂  Jag därremot tyckte den var 👌🏼 vet vad jag kommer att äta till lunch resten av veckan iaf. 


Startade träningsvecka med ett pass inriktat på knäböj och bänkpress, bänkpressen är ny för mig så att få till tekniken var lite knepigt. Men när jag fått några pass på i mig så kommer nog tekniken sitta hoppas jag. 

Andra planer idag är 

• Städa bilen 
• Förbereda veckan middagar 
• Träna Niila 
• Städa hemmet 

Tror nog jag ska pull this off inna läggdags 😊


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu