29 Augusti

Dagen började inte så bra, försov mig och hade 20 min på mig att fixa mig och hinna till skolan innan bussen gick och jag hann som tur var! Det hemliga stället vi skulle åka till var Kangos eller ja till Johan och Sara i Särkimukka. Vi gjorde en massa skoj, delades in i lag och gjorde samarbetsövningar och tävlade mot varandra. Mitt lag vann inte men ähh dagen blev bra ändå :) Kändes inte alls bra att åka, jag ville ju stanna hemma i Kangos när jag en gång var där men nej, det var bara att sätta sig på bussen och fara mot stan igen... men inte göre nåt, åker ju ändå dit nästa helg förhoppningsvis :)
 
 
<3

Kommentarer
Postat av: sofia

Blogga nu!

2012-09-15 @ 12:51:48
URL: http://holmas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu