Back to school

Första dan i skolan efter ett lååångt sommarlov började bra, efter en lunch hos grannen drog vi sedan vidare mot den där skolan. Gick dit satt i aulan träffa klassen som för den delen har krympt en aning, fick schemat för dom två kommande veckorna och gick hem. Imorgon ska vi ha knep och knåp och på onsdag så åker hela RL/HR iväg någonstans och gör nåt gemensamt, vart vi åker och vad vi ska göra är tydligen hemligt men ja det blir väl bra det med. Har ingen mat här hemma i lägenheten så jag måste sätta mig ner och räkna och se vad jag ska/kan köpa, har inte så stor budget så det blir inte så mycket skulle jag tro, bara det allra viktigaste! Nä nu ska jag nog vila en stund och sen om jag orka ska jag träna, men vi ser ju hur det blir med det. 
 
    
Kiruna levererar, eller så inte... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu