La la la

Hejhej! Sitter just nu hos Pekka och Kajsa och väntar på att Kajsa ska ha duschat klart så att vi kan åka och handla. Har ingen mat hemma så det behövs ju. Men ja dagen i skolan var rätt så chill även idag, vi satt heeela dan och pysslade och gjorde hattar till ettorna instängada i ett rum. Det var faktiskt rätt så roligt Johanna hjälpte mig så våran hatt blev helt klart den bästa, tycker dock synd om den som ska ha på den haha. Idag så lyckades jag också klippa av sladden till mitt headset, jag lyckas fan med allt, igår till exempel så brände jag min näsa, det var ju inte precis så där jätte skönt om jag säger så. Nä nu ska jag åka och handla så hejdå! :D

Kommentarer
Postat av: sofia

Haha låter som du stina!! :D

2012-08-29 @ 21:08:00
URL: http://holmas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu