Måndag

Måndag morgon och det är första dagen på en vecka som jag inte behöver jobba, känns sjukt skönt att inte behöva gå och lägga sig så tidigt och att inte behöva stig upp på morgonen. Men idag så var jag tvungen att stiga upp iallafall eftersom att jag köpte Justin Bieber biljetter igen, vet att jag inte skulle slösa nå mer pengar på onödiga saker men var bara tvungen så nu har jag fyra biljetter över om någon vill köpa :)
 
Men ja dom här senaste dagarna så har jag inte haft så mycket tur i förrgår så tappade jag min mobil i poolen, den klarade sig men var jävligt sur på mig själv ett tag för att jag är så klantig ibland! Och igår så tittade jag på mitt nya schema inför hösten och insåg att jag bara typ hade nya lärare och har hört att vissa inte verkar så bra... så det kan ju inte bli bättre. Men vi får hoppas att jag inte får nån otrevlig överaskning idag får iallafall hem min One piece och det är ju nå bra! men annars så måste träna idag och troligtvis vara barnvakt men det verkar som att Alma fixar det där bra själv 
 
 

Kommentarer
Postat av: m

hej! hur mycket ska du ha för en jb biljett? :)

Svar: hej, det är en VIP-biljett så 3000 kr :)
Stina Andersson-Junkka

2012-08-20 @ 16:36:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu