Vanlig dag

Har inte bloggat på länge men det är för att jag inte har något att skriva. Min dagar ser nästan alltid likadana ut vaknar kollar OS jobbar sover, det är mitt liv just nu. Men under dom här dagarna som jag inte bloggat så har det hänt lite andra saker. Lotta hunnit fylla år vi hade kalas åt henne på fredadag och då var jag också ute och promenerade med Johanna och sen på kvällen så tittade jag Johanna Erica och Sofia skräckfilm hos Erica. Sen på lördan så var jag på Udden hela dan och kvällen och badade med alla, det var faktiskt skönt enda gången den här sommaren som jag verkligen badade på riktigt! Och på söndagen så jobbade jag och nu jobbar jag två veckor framåt och sen börjar skolan. Nu måste jag gå och sova så att jag orkar gå och jobba imorgon men slänger in lite bilder först. 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Erica

the typical födelsedagstårtan hon A-j:s ;)

Svar: Jadå ;)
Stina Andersson-Junkka

2012-08-16 @ 18:32:09
URL: http://erova.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu