Helgen

Helgen gick fort, näst lite för fort. Men om bara 3 veckor så är det ju jullov :D På fredag var jag barnvakt och tittade på xfactor, irriterande att J.E.M åkte ut... Lördag drog vi ett fett träningspass med en bastu efteråt, vill inte ens tänka på hur kroppen känns imorgon kommer garanterat inte ens upp ur sängen! Nu på söndag så började jag dagen med julkalendern sen världscupen och frukost. Sen efter middan for jag till stan tittade solsidan och just nu ligger jag i sängen och snackar med Maja. Det var en kort sammanfattning av min helg. Slänger in lite bilder också på det :)

Jajuste köpte en gitarr idag också för min lön, riktigt nöjd faktiskt :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu