You name it

Har inte bloggat på skit länge men har faktiskt haft fullt upp hela förra veckan, och den här veckan har jag då minst lika mycket att göra om inte mer också! Förra veckan så hade vi julbord på skolan så vi hade inga vanliga lektioner vilket har lett till att jag ligger hur långt som helst efter. Den här veckan så har vi prov i religion, prov i svenska, en massa inlämnings uppgifter mm, jobbar tisdag, onsdag, torsdag, lördag och söndag så har bara idag på mig att hinna ikapp i allting vilket är en hel jävla del! Som om jag inte har nog med det så måste jag träna upp bäckenet 4 gånger i veckan, ta ett kort till skoterförarbeviset, fara upp på stan och beställa linser och städa. Men idag så har jag iaf hunnit vara på gymmet innan skolan började, kändes så där lagomt kul att stiga upp kl 7.00 för att vara på gymmet 8.00. Sen var det skolan och få alla uppgifterna som man missat och direkt efter skolan gick jag till frisören och klippte mig. Blev nöjd med håret men fy fan hon sabbade mina ögonbryn, väldigt fult måste jag säga kanske därför jag inte behövde betala för det. Men nu så det blir väl att gå med något som täcker dom hela veckan... Perfekt att man ska och ta kort också 👍 Nä nu ska jag gå och göra nå vettigt som att plugga istället för att ligga här och dega. Ikväll kommer Johanna hit å vi ska kolla julkalendern, det blir nog dagens höjdpunkt och mitt hår, ögonbrynen och läxorna är ju inget att hurra för precis.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu