Haparanda

Har kommit hem från Haparand för nån timme sen, det har varit en ganska bra dag, gått/glidit omkring på Ikea där köpet jag lite saker till lägenheten en liten lampa och en tavla, nästa gång vi åker dit så ska jag nog köpa nya kuddar och mattor också, hade inte råd med det idag. Sprang in snabbt på skopunkten och hittade ett par skit snygga skor som jag förstås inte hade råd med men tror faktiskt att jag ska beställa hem dom istället, ångra lite att jag inte köpte dom för var rätt så fina. Sen var jag in på Barnens Hus och köpte en liten present åt Lotta, hon fyller ju år snart.  
 
På vägen hem så åkte vi till Kokolaforsen och hälsade på Ella och dom en snabb sväng, sen for vi vidare hemåt. Väl här hemma så färgade jag håret på Wilma, tyckte att det blev rätt så snyggt faktiskt. 
 
Nä nu ska jag gå och sova, har inget planerat till imorgon så det ska bli skönt att bara få sova ut! 
Gonatt 
 
Lite bilder från dagen :)
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Hulda

Varför kom ni inte förbi oss? ;) Vi har ju stuga bara några meter bort från forsen :-)!

2012-07-26 @ 10:44:42
URL: http://huldamariiia.blogg.se
Postat av: Felicia

vem har färgat rött hår? :)

Svar: Wilma :)
Stina Andersson-Junkka

2012-07-26 @ 18:06:59
URL: http://feliciaheatonpersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu