I bilen

Sitter just nu i bilen med Maja och Hulda, har glidit runt lite på gården så här på kvällskvisten. 
Idag på morgonen efter att jag köpt biljetterna så promenerade jag till Erica på uddden skulle bara vara där en snabb sväng men det slutade med att jag var där hela dan, så kan det gå men det var rätt så trevligt att bara sitta och snacka hela dan. Tidigare på kvällen så var jag Maja och Hulda ute och cyklade på byn, hände inte så mycket precis träffade Fabbe snackade lite och sen for vi hem. Och nu sitter vi i bilen och chillar. 
 
Nä nu ska jag sluta blogga och vara social med tjejerna så hejdå :)
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: sofia

Blogga :@

2012-08-04 @ 13:11:11
URL: http://holmas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu