Lördag

Har varit en ganska rolig dag idag. Vaknade vid 11 käkade frukost sen åkte jag till fotbolls plan med Maja och tittade när herrarna och damerna spelade. Vi mötte Wilma och Alma där också, tyckte att vi gjorde ett ganska bra jobb med att heja fram parka, vi var då definitivtdom som hördes mest. Efter fotbollen så gick jag hem till Lilli och chillade. Spelade lite The Sims 2 nu på kvällen med Maja ett bra tag sen man spelade det sist!
 
Men nu ska jag gå och basta innan bastun blir kall så vi höres!
 
 Får inte in bilderna nu så lägger in dom imorgon när jag kommer hem istället :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu