Seeegt

Har varit en väldigt seg dag idag. Vaknade vid 3 och har typ legat i sängen hela tiden, har inte haft nå ork att göra någonting. Men nu på kvällen så har jag iallafall tränat i 2 timmar skönt att få röra på sig, har inte tränat på jätte länge så det känns bra att vara igång igen. Tränade Leya lite också när jag en gång var ute.
 
Nu ska jag gå och prata med mamma om språkresan och sen ska jag titta en film och försöka somna, men vi får väl se hur det blir med den saken.
 
Hej så länge!
 
Saknar min lilla häst <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu