Söndag

Dagen har varit väldigt lugn. Kom hem från Parka vid 2 gjorde ingenting satt vid datan sen började jag laga middagen, tacos blev det. Efter middan så åkte jag till Udden och hälsa på Erica en snabb sväng och köpte en glass, fick dåligt samvete för det så då for jag med Maja Hulda och alla barnen till Allhuset och var där en stund, tränade lite smått och sen promenerade jag hem. 
 
Har nyss tittat på en film på tv4, Ulvenatten tror jag den hette, helt okej film om man inte har nå annat för sig.
Ska lägga in lite bilder från helgen i Parka nu och sen så ska jag sova. Har sovit i en hård liten säng dom senaste två dagarna så min säng känns som himmelriket just nu! 
 

Kommentarer
Postat av: Erica

du och maja är sjukt lika! knappt så att jag kan skilja på er ;)

2012-07-31 @ 23:51:02
URL: http://erova.blogg.se
Postat av: Felicia

jätte fin bild på dig å maja :) håller me Erica, sjukt lika!

2012-08-05 @ 14:22:46
URL: http://feliciaheatonpersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu