Tisdag

Har suttit typ hela dan och tittat på resor och språkresor, vill verkligen åka bort nästa sommar! Den här sommarn har ju inte varit den finaste om man säger så... inte så varmt och nästan minus grader på natten.
 
Så nästa sommar blir det nog troligtvis en språkresa till USA eller Australien, men det lutar mest åt USA och Los Angeles i tre veckor. Det skulle vara så sköönt! Men vi får se vad ekonomin säger först. 
 
Har också börjat få ångest över att sommarlovet snart är slut och att jag ska börja jobba snart, eller snart och snart om två veckor men efter att jag jobbat klart så är det bara en vecka kvar tills skolan börjar. 
 
Men innan skolan och jobb så ska jag åka till Parka och hälsa på har inte varit där på hela sommarn, ska nog åka dit ihelg och kolla fotboll men vi får se hur det blir med de. Imorgon ska jag iallafall åka till Ikea med mamma, Maja och några till det kommer väl bli rätt så roligt skulle jag tro. Lite shopping (om jag har nå pengar) och Ikea mat det sitter aldrig fel! 
 
Nu ska jag gå och se vad som händer i köket, tror minsann att det är vattenkrig så vi höres!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Johanna

Awesome att du också skaffat blogg! :)

2012-07-24 @ 23:04:26
URL: http://johannaholma.blogg.se
Postat av: sofia

ÄNTLIGEN STINAA!!!

2012-07-25 @ 00:45:47
URL: http://holmas.blogg.se
Postat av: Felicia

jaså du också hittat hit;)

2012-07-25 @ 19:52:10
URL: http://feliciaheatonpersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu