Hem ljuva hem

Min tid som hemlös är över! Skönt att få sova i egen säng, även om Johannas säng inte var så dum. Nu har jag mitt smink, mina linser och min ansikts tvätt så nu behöver man inte gå omkring och se ut som skit heller :) Har nog gjort min första pinsamma sak den här terminen, jag halkade och kom fan i mig inte upp och givetvis så ska det just precis köra förbi en bil. Sånt är livet men det finns ju värre saker, som tillexempel att vara hemlös! Fick mig en liten chock när jag såg att min instagram och facebook hade ett eget liv, men det var ju bara min bror som hade lite roligt. men bag säger bara payback's a bitch! Nä nu ska jag sova börjar 8.00 imorgon, slänger in en liten bil på hur jag spenderat min kväll :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu