Lek, skratt och tårar

Vilken dag. Började med sovmorgon inte helt fel, fortsatte med sjuk lärare och fixande så att man slipper engelska lektion imorgon. Direkt efter skolan drog jag till Ella, barnvakt, vi käkade pizza vilket var gott :D lekt kurragömma, gått husvisning och bäddat sängen hann vi också med under kvällen :) Just nu ligger jag i hennes rum och väntar på att Maria och Christer ska komma hem så att jag får gå lägga mig, är rätt så trött. Har bara två lektioner och ett fett långt hål imorgon vilket är rätt så chill. Skönt också att man inte behöver gå till skolan  :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu