Söndagsmys och Skype

Typ direkt när jag kom till stan så smsade Kajsa att jag skulle komma och kolla film med henne Pekka och Moa. Så jag drog dit vi, tittade den nya American Pie. Tycker att det blev ett bra slut på det här lovet och den här helgen, söndags-film-mys med syster och kusin och ja Pekka också förstås :) Nu ligger jag och skypar med Maja. Ska snart börja bestämma vad jag ska ha på mig imorgon och sedan dra mig mot sängen. Ska ha redovisning av något imorgon som jag inte vet vad det är för jag har glömt bort det, så jag tror att jag kommer ha en måttligt glad lärare imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu