Värdelöst

Vilken värdelös dag. Hade köks dag för beredning inför julbordet. Började dagen med att skala lite potatis som för övrigt gick bra. Sen skulle jag göra knäck och som vanligt sabbade jag allting, la i matlagnings grädde istället för vanlig grädde. Så resultatet blev att jag satt och tittade på den där förbannade knäcken i två timmar och väntade på att den skulle koka klart men ingenting hände. Ja tillslut så kom Maria dit och sa att de troligtvis inte kommer gå eftersom att jag la i fel grädde så det slutade med att jag var tvungen att slänga skiten. Så det enda vettiga jag gjorde i skolan idag var att skala lite potatis, resten av tiden tittade jag på knäck. Får hoppas på att morgondagen blir lite mer meningsfull än den här dagen blev :) Jobbar imorgon också, inte direkt något jag längtar till men får väl försöka tagga till lite grann iaf :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu