Don´t worry be happy

Dagen har varit bra idag. Vi hade öppet restaurangen idag jag var i serveringen, blev lite fel ( som vanligt) med maten men det skyller jag på kassan, den var så enkel att den blev avancerad måste säga att jag kan kassan mycket bättre på Arctic ;) Jag har en mass måsten jag måste gör men jag orkar inte, läxor som ska in, prov mm. men jag orkar helt enkelt inte. Tycker att det är saker som ska göras och lämnas in hela tiden, men ja det är väl det man ska göra när man går i skolan. Imorgon så har jag bara en lektion som börjar 15.10 :D så jag ska nog ta en rejäl sovmorgon! Jobbar imorgon också, inte alls taggad men pengar måste jag ha så det är väl bara att bita ihop och köra på. Nä måste jag isäng så att jag får sova ut, har fått så lite sömn dom senaste nätterna så det behövs verkligen!   
 
                                     
       
                            
                                                
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu