Fruktsallad med glass

Hoff vilken morgon. Försov mig lektionen började 11.40 och jag vaknade 11.15 så var hur stressad som helst. Så resultatet av det är att jag ser ut som skit idag och jag hann inte käka frukost heller. Men allt blev mycket bättre när jag kom till skolan för vi hade en riktig mys lektionen idag, vi käkade fruktsallad med glass. Så det var min frukost :) Just nu så sitter jag bara och väntar, har jag ett långt hål till 15.10 då engelskan börjar. Det är dagar som den här jag verkligen inte gillar håltimmar men det är bara att njut nu den sista tiden för efter lovetså börjar mitt orginal schema med nästan inga hål alls.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu