Hands Up

Ganska så lung dag idag. På morgonen så var jag och fika på safari med klassen, lite dåligt samvete har jag eftersom att jag åt chips igår. Sen att jag kom hem vid halv tolv så har jag städat och skaypat med Maja lite. Nu sitter jag och väntar på att klockan ska bli 15.10 så att jag kan gå till skolan och göra ett prov, kan säga att Ingelas engelska prov inte är dom lättaste. Jobbar idag också från 17.00 till 21.00, men det kommer nog bli bra det med jobbar med Kajsa så tiden kommer nog gå fort :) Nä nu ska jag nog börja dar mig mot skolan så att jag inte kommer försent som jag har gjort dom senaste dagarna, det är ett tydligt tecken på att jag behöver lov typ nu!
 
                                                                           
                                               
                      
          
             

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu