Helgen

Det var den helgen det. Även om den kanske inte började så bra med jobb på fredag kväll så har den iaf varit super. Resultatet av att vara 8 personer i en 2:a var att det blev några trasiga lampor, ett trasigt handtag och papper som Lotta kladdat på som jag måste lämna in till syon. Men inte gör det nåt det mesta är redan lagat och fixat :) På lördagen så var jag på stan med mamma och alla dom andra barnen köpte lite nagellack, en fil, en ring, en glitter eyeliner och så fick jag en svart skjorta i present av Lilli och dom. 
 
                         
 
Och senare på kvällen så var det ju 50 års fest, riktigt roligt och mysigt var det och god mat också :) På kvällen när vi kom hem så fixade jag Majas naglar, blev lite stolt över mig själv faktiskt att det blev så bra som det blev ;) Nu idag så har jag inte gjort så mycket, lekt med Ville städat och bara varit. Jo juste det blev ett till impulssköp idag också, skulle ju inte köpa nå mer onödiga saker men jag kunde inte hålla mig så jag köpte en iPhone. Nu hoppas jag att den här veckan går fort så jag får åka hem till byn på fredag. Har massa prov och arbeten som ska in under veckan så nu ska jag börja plugga och sånt, gör en paus och kolla solsidan när den börjar kanske och sedan fortsätta att jobba :) 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu