I don't love it

Hoff jag orkar inte är så jävla trött! Slutade 23 igår och när jag kom hem så började jag kolla en film och kunde inte sluta titta eftersom att den var då bra. Så jag gick och la mig vid halv 2 somnade säkert inte förrän 2 och var tvungen att stiga upp kl 6 för att ducha. Jävligt roligt, fryser som ett as också. Men sista lektionen nu sen får jag gå hem och sova eller nåt, kommer antagligen inte till byn idag heller och jag åker då inte buss iaf! Ja jag bara älskar den här fredagen alltså. Det enda som är bra idag är att jag har en bra hårdag, alltid något att vara glad för när allt annat bara är skit :)

Kommentarer
Postat av: sofia

Inte byn heller!? :(

2012-10-26 @ 20:30:47
URL: http://holmas.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu