Just another day

Har varit nästan hela dan på stan med Maja och Wilma. Vi började dagen med frukost på safari sen skulle dom shoppa och jag skulle inte köpa någonting. Men givetvis kunde jag inte hålla mig och i den första affären vi gick till hittade jag dom här super snygga skorna och jag köpte dom, det kallar jag impulsiv köp! Är faktiskt nöjd med dagen förrutom skorna så köpte jag lite underkläder. Innan vi gick hem så hann vi också fika en gång till på safari. Nu sitter vi här i lägenheten och chillar. Vi har just ätit middag och ska nog snart bege oss mot affären föratt inhandla lite gott till kvällen som kommer att bestå av fimmys :)

Kommentarer
Postat av: Felicia

Fan va snygga!!!!!

2012-10-13 @ 21:43:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu