Måndag 8 Oktober 2012

Tycker att jag har varit vädligt effektiv idag. Vaknade vid halv tio fast att vi började 12.50 idag. Men ja driekt på morgonen så gick jag till jobbet och kopierade stipendier grejs. Sen gick jag till skolan gjorde ett prov, ansvarsfull alkoholservering, tyckte fakstikt att det gick rätt så bra. Efter det så slutade jag så jag gick hem och städade hela lägenheten, har också fixat klart stipendie sakerna, fixat naglarna, gjort klart läxorna och nu sitter jag och vänta på att Ella ska komma och hämta mig så ska vi fa till henne käka pizza och bada bubbelpool.
Så det var en liten uppdatering för idag, känner att jag måste skärpa mig och börja oftare, så från och med nu ska jag försöka att gör minst ett inlägg per dag! :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu