Rädda Willy

Dagen i skolan har varit chill, hade två lektioner bara. Direkt efter skolan så gick jag på stan med Kajsa och Moa. Vi tog en kaffe, eller rättare sagt dom tog en kaffe och jag en cola på safari. Sen for vi hem, käkade middag och nu sitter jag här. Har målat mina naglar igen eftersom att dom jag målade igår inte passade till mitt klädval som jag ska ha på mig,  så då var jag som mer eller mindre tvungen att måla om dom kände jag. Nu på kvällen så har jag också hunnit kolla Rädda Willy ska börja titta Rädda Willy 2 efter att jag bloggat klart. Fick bara sån lust att se den, var ett bra tag sen sist men tycker fortfarande att den är lika bra som förr :) Nä nu ska jag ta mina annans skivor och börja kolla Willy 2 så vi hörs imorgon. 
 
                             
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu