Solsidan

Sitter och tittar Solsidan, Maja och Willma har åkte hem för en stund sen. Dom skulle igentligen ha åkt med bussen som gick på dan men Wilma blev sjuk så Örjan fick komma och hämta dom nu på kvällen istället. Dagen idag har bestått av städning. Har städa hela lägenheten, kände mig lite tvungen eftersom att Wilma låg och spydde så hon fick ligga i ett rum och jag och Maja städade resten av lägenheten. Blev rätt så fint faktiskt, har inte varit så här fint och städat sen jag storstädade sist, vilket var ett bra tag sen. Ska höra med Kajsa om hon jobbar nån dag i veckan så att jag kan träna, det behövs verkligen efter alla onyttigheter jag ätit i helg. Men imorgon så börjar en ny vecka, jag hoppas att den går fort för till helgen kommer hela familjen hit till stan. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu