Forever Young

Sitter här hemma och väntar på att engelskan ska börja, har haft hål sen 10.30 eftersom att vi inte hade någon idrott eller YÄ idag. Imorgon så ska vi ha någon utedag med skolan, måste hitta mina kläder som kom från byn på söndag och tydligen är i Emils bil innan morgondagen, annars har jag ingenting att ha på mig. Efter engelska så ska jag typ direkt och jobba så det blir stressigt att hinna hem äta och byta om på en timme. Men nog gåre. Fick också vet idag att jag troligtvis kommer få ha barteknik i trean, så det blir ju nice ;) Har fått blanda lite drinkar och grejs på jobbet och det verkar vara ganska så roligt. Nä nu måste jag börja ta tag i mina läxor innan jag drar tillbaka till skolan och den sista lektionen :D
 
 
 
                             
                               

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu