Läxor läxor läxor...

Känner mig sjukt stressad idag. Vaknade halv 9 och har suttit sen dess med alla läxor som jag har eftersom att jag var ledig onsdag och torsdag och gick till pessinki. Nu har jag i alla fall tagit en mat paus, pannkakan är i ungen så jag passar på att blogga lite. Jobbade igår och det gick ju ganska bra tyckte jag, blandade ihop lite saker men äsch då, det fixade sig till slut. Ska jobba igen på tisdag och torsdag kväll, precis dom två längsta dagarna jag har i veckan, slutar 16.00 och börjar jobba 17.00, men jag ska inte klaga så länge pengarna rullar in. För övrigt så vill jag bara hemmm!! Hem till byn, känns som att jag inte varit hemma på evigheter, har inte varit en enda hel helg hemma sen skolan började bara på korta besök så nästa helg ska jag då ta mig f*n inte jobba, för då ska jag hem!
 
             

Kommentarer
Postat av: Johanna

Äsch då!

2012-09-17 @ 17:11:23
URL: http://johannaholma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu