Du gamla du fria..

Tror jag har haft veckans kanske bästa och lugnaste dag. Började inte skolan förrän kl 15.00 så jag har hunnit göra en massa saker på morgonen, städat hela lägenheten, tränat, duschat och så hann jag till och med titta lite tv för första gången på evigheter känns det som. Nu är jag lagomt trött och sliten efter en hel kväll i disken, blött var det och när jag var klar såg det ut som att hela jag hade badat. Så det kom som en liten överaskning att vi helt plötsligt skulle in med serverings personalen till gästerna för att sjunga den svenska national sången. Så där stod jag blöt och skitig, och inte kunde jag hela låten heller. Tur att det var ganska mörkt i matsalen iaf så att man inte såg hur jag verkligen såg ut. ;) Men äsch då det var kul ändå, ett roligt avslut på kvällen :D Så nu ska jag nog krypa ner i sängen och sova ut igen. Är ledig imorgon och har bara en lektion på fredag, sen på måndag drar jag till Stockholm taggad som fan! :D
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu