2013

Så var det 2013 då. Har inte bloggat på länge men har varken haft tid eller ork till att göra det. Har haft mycket annat att göra under jullovet som nu är slut. Lite kortfattat så har jag nu under lovet varit hemma i byn mesta dels, varit med familjen och kusinerna. Haft några roliga spel kvällar, bingo har man också spelat. Tränat, kört skoter, försökte vaka en kväll men det gick som det gick, somnade halv 6 och vaknade 10. Varit med Erica har jag också hunnit med och hälsat på i Parka. Det var väl det mesta som jag gjort. Och nu är jag här tillbaka i stan igen, känns då där halv bra faktiskt. Har en ganska bra känsla av att 2013 kommer att bli ett bra år med mycket resor :) Men just nu måste jag tänka på skolan som jag fortfarande ligger lite efter i, men det löser sig nog. Men nu måste jag sova börjat kl 8.00 imorgon, ingen mjuk start här inte ;) Lägger in lite bilder från jullovet imorgon kanske, min mobil vill inte samarbeta med mig just nu verkar det som :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu