Effektiv torsdag

Har hunnit göra en hela massa saker idag. Vaknade vid 10.00 och började läsa "Det är så logiskt alla fattar utom du" , sträck läste till fyra tills jag läst ut hela boken. Och ja, om jag hittar en bra bok så läser jag tills den är slut haha. Efter boken så började jag ta tag i packningen som jag började med i tisdags och som jag nu äntligen blev klar med (!) nästan, har bara lite hygienartiklar och det sista som jag ska köpa i Pajala imorgon att packa ner. Fixade också det sista med alla papper, försäkringar osv så nu är det i princip bara att åka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu