I skolan

Ar trott som ett as men har en massa saker in planerade att gora idga och alla andra dagar framover. Igar var vi pa universal stuidios och det var faktiskt forvanads vart bra. Gjorde en massa roliga saker och det basta av allt, jag fick se westeria lane pa riktigt! Det var coolt, se vart massa serier och filmer var inspelade osv. Vi kom hem vid 22 pa kvallen och var trott redan da men vi gick inte och la oss forran vid 3. Det blev ett och annat svammel och en massa javla garv. Har inte skratta sa mycket som jag gjorde igar sen jag lamnade sverige, sa det var kul :) Idag dirr efter skolan sa ska vi aka och shoppa, ska kopa det mesta av alla presenter och sedan blir det val kanske nan sak till mig sjlv ocksa. Nu far det vara nog uppdaterat for nu kom min larare. Ar lite bad as och anvander datorn fast man inte far, men asch da :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu