Skit dagar

Hade ingen bra dag igar eller idag. Igar tappade jag bort hela gruppen sa jag gick hela dagen sjalv omkring i Santa Monica, kul. Hann inte bada for att jag inte hittade till bussen, det var ocksa kul. Har traffat pa iriterande manniskor som tranger sig fore i kon. Betalade idag 135$(!) for en aktivitet som jag inte vill ga pa (fuck STS). Har inte solat eller badat sen jag kom hit, inte heller tagit en starbucks. Kan inte ansluta till internet pa mobilen och jag vill sola! Och jag gilar inte STS. Min rekomendation till den som funderar pa att aka pa en sprakresa med STS ar, GOR DET INTE! Men igar sa tog jag iaf min fosrta frozen yogurt och den var god, det var val det enda positiva som hant dom senaste dagarna.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu