Soliga Whittier

Tänkte ta och skriva lite här på bloggen nu när jag har internet, har inge internet hos värdfamiljen. Det är sjukt varmt här och väldigt många andra ungdomar från typ hela världen, Sverige, Norge, Danmark, Finland, Ryssland, Ecuador, Kina osv. Hade första dan i skolan idag. Det är helt klart annorlunda, allt annorlunda här. Värdet, människorna och maten. Herregud maten, det är bara pizza, hamburgare och sånt och läsk till lunch, glass till efterrätt. Maten hos värdfamiljen är lite annorlunda från maten här på campus. Igår till middag åt vi kinesiskt, och hon säger att hon lagar väldig mycket olika mat, mexikanskt osv. Idag skulle det kanske komma två språkreseelever till till oss, så det blir intressant att se hur det blir. Igår så var jag också med värdmamman till en park och kollade på en konsert och åt en funnel cake tror jag det hette, tydligen så var det väldigt amerikanskt. Nu ska jag dra till poolen så det får vara bra för den här gången. Bloggar mer när jag hinner och har tid. Bilder kommer kanske senare det funkar inte just nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu