Påsk

Då har lovet börjat, men än har jag inte haft en lugn stund. Torsdag var det skotersafari, Fredag så var det påsk roligt och aktion i Parka. Och på fredag kväll var jag barnvakt åt Ella och privatchaufför. Kan säga att det inte blev många timmars sömn inatt. Kom från Ella vid 1 skulle hämta Kajsa vid 3 tänkte att jag kanske skulle sova lite innan jag for men inte fan kunde jag de, låg vaken i sängen tills hon ringde vid två. Åkte och hämta henne och kom hem halv 4 och att försöka somna om vid det laget var det fan omöjligt! Var uppe i varv och allting bara flög runt i huvudet. Så jag somnade väl inte förrän 5 halv 6 och vakna nu vid 9. Så inte har jag då fått min skönhetssömn. Men inte klagar man, kommer ju ha hela veckan på mig att ta det lugnt ;) Nu ska jag gå och höra med Kajsa om det blir nå Parka idag, om inte så har jag jobb som väntar... Kul.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu