Studying

Har varit hemma hela dan idag också. Jag har pluggat, pluggat, sovit, kollat lite skidor, pluggat igen, kollat desperate, pluggat, lagat middag, ätit, sovit osv. Det här svenska grammatik provet kommer verkligen inte va lätt! Och jag kan definitivt säga med handen på hjärtat att jag hatar satsläran! Kommer drömma om subjekt, predikat, fogmorfem, prefix, suffix och allt vad det nu är. Men jag avslutade den här plugg dan med att kolla en live intervju med One Direction :) En perfekt avslutning om du frågar mig 👍


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu