För mycket

Fy fan vilken vecka! Har hur jävla mycket som helst i skolan nu. Engelska nationella och svenska grammatik prov imorgon. På fredag har jag redovisning om blodgruppsdieten, argumenterande talet och dikt grejen i svenska. Och på måndag har jag två prov till samhälls och drycker. + plus alla uppgifter jag ligger efter i. Känner att allt bara är för mycket just nu, skolan, läxorna, Stockholms resan (även om den kommer bli rolig), tjäna pengar så att jag ens kan åka, Usa resan, har blivit förkyld också osv. Känns som att allt bara kom från ingenstans som en stor jävla fet käftsmäll! Nä nu är det slut på gnället, får helt enkelt göra mitt bästa och hoppas att det är bra nog :) Beställde förresten nya jeans från Gina idag, hoppas på att dom hinner komma innan vi far till Stockholm annars har jag en till sak på att-göra-listan ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu