You name it

Sämsta uppdateringen på den här bloggen jag vet, men har haft fyllt upp. Körkortet tar en jävla massa tid mycket plugg osv. Lucian kom in här mitt i allt bara så där så de har varit fotograferingar hit och dit. Sen var de ju också de här företaget som jag och min klass har startat, papper här och där, planeringar, möten, affärsplan som ska göras och rådgivare som ska hittas. Men det är kul, man kan ju inte klaga på att man inte har nåt att göra iaf! Nä nu börjar det bli dags att krypa ner i sängen och försöka sova. Har en viktig affärsplan att göra imorgon och möten att gå på :)

Slänger in lite bilder på lite saker som inte alls tillhör texten bara för att jag vill :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu