Björkliden och sånt

Tänkte att det kanske var dags att ta upp bloggandet igen. Har ju inte varit den mest aktiva här har jag märkt. Men nu ska det bli ändring på det! 

Idag har jag faktiskt bestämt min för vad jag ska göra efter studenten. Har haft många funderingar hit och dit men nu tror jag nog att jag (ÄNTLIGEN) kommit på det. Har dragit ut lite papper och beställt personbevis osv och så har jag också bokat in ett möte den 23 april :) så vi får se vad det blir av allting, de får bli som det för jag är Done med funderandet! 




Jajuste höll på att glömma det jag egentligen ville ha sagt haha ;) Har ju varit i Björkliden dom senaste dagarna så tänkte slänga in lite bilder från de :) 







Om nu undrar, så ja, vi hade liiiite tråkigt i bilen därav alla bilderna 































Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu