Hit och dit

Dagen idag har bestått av massa körande runt om i hela våran kommun känns det som. Först for jag, Maja, Wilma och Alma till Pajala en sväng och uträttade lite ärenden tankade, handlade, var på banken osv. Sedan när vi kom hem så frågade brodern min om jag kunde komma och hämta honom från Parka, och så klar kunde jag de som den snälla systern jag är. Så då hann hag vara en sväng fit också :) När jag komm tillbaka från Parka så tänkte jag, Maja och Wilma dra och träna men det var stört omöjligt pga alla andra som också tänkt som oss... Så vi tog bilen och raggade runt lite :) En dag med mycket bilkörande kan man nog säga! Men inte var den så dålig för det :) Imorgon så ska jag ut på sjön och grilla så bäst att börja dra sig mot sängen nu då :) 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu