Sjön osv

Blev en fin dag på sjön idag, stålande sol fast ganska blåsigt men äsch då allt kan man inte få här i världen :) Drog ett litet träningspass på alle innan jag förde Nisse till Parka. Har varit där nu var och varannan dag nu, men de kan ju alltid va kul att kolla läget där också :) Passade även på att hälsa på fastrarna och lämna bröd och kakor till dem :) Så ni ligger jag här i sängen och har jävligt ont i tån faktiskt :/ Ska nog försöka sova nu och se vad msn ska hitta på imorgon, drar väl kanske till Parka en sväng igen och hämtar hem lillebror ;) 


Bröd och kak leveransen 

Skickade även iväg brevet till Rikspolisstyrelsen idag så snart har jag nog pappren som jag behöver :) 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu