Sjukstuga

Dagen idag kan beskrivas med ett ord och det är magsjuka. Yes ni läste inte fel det går magsjuka, iaf his Junkka/sunna. Ville drog en jävel i soffa osv väldigt fräscht. Men förutom det så har jag faktiskt varit ute på en skoter tur med Erica en sväng. Och sedan så drog jag och majsann ut på sjön och vilade lite. Jaa förutom det så har det inte hänt så mycket idag, renbäddade min säng också. Ja nä de var väl de som va det. Ska försöka sova eller nå nu, kanske slår på en film och inväntar morgondagen eller min största farhåga just nu, magsjukan... Kul påsk! 








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu