Det blev som det blev

Ja eldfesten var ju inte precis så lyckad. Innan jag åkte sa jag att jag aldrig varit på eldfesten och inte blev jag mycket klokare efter min blixt snabba visit där inte, så än idag har jag aldrig varit på den där eldfesten 😂 Men jag antar att jag hade kul i lördags eller jag hoppas jag hade kul iaf 😊 personligen tyckte jag det lilla jag kommer ihåg var rätt okej tills jag vaknade upp i skogen eller vart jag nu va helt ensam. Men men så kan det gå nu har jag då lärt mig någonting nytt till nästa gång! Så nu slipper jag göra samma misstag igen, man ska ju se det från den ljusa sidan 😉




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu