Torsdag 28 Augusti 2014

Har varit en lång och händelserik dag så nu är Stina helt slut. Vaknade före kl 7 hade första dagen på "jobbet" eller vad man nu ska kalla det. Började med att jag sabbade maten och fick i sista minuten slänga ihop det jag kunde hitta i frysen så att jag skulle ha något att servera iaf, det resulterade i att det såg ut som ett bombnedslag i hela köket varenda bläck hade jag använt, det enda ord som beskrev den situation va kaos. Det var kaos i köket, men jag fixade det. Som man brukar säga första dagen är värst och kan lugnt säga att så var fallet. Men men nu kan jag ju inte bjuda på sämre mat det värsta är förbi och imorgon kommer det serveras dunder go mat.

Efter jobbet i köket drog jag hem och fixade middagen osv och efter det var de dags för min första intervju med en potentiell familj i England. Var lite nervös över hur det skulle gå men det gick alldeles utmärkt :) Ska prata med familjen igen på Skype i helg eller i början av nästa vecka så vi får se vad det blir av de här.

Nu måste jag börja dra mig mot sängen, börjar jobba 7 imorgon igen vill helst inte dra en favorit i repris så det är bäst att man är utvilad och allärt :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu