Sånt där

Den där resan till grekland började ju verkligen inte bra, som pricken över i:et så blev min mobil snodd när vi kom fram. Man var ju som måttligt glad då kan jag säga. Men sedan ordnade det upp sig tillslut. Det var ett fint ställe, ganska fint hotell med många pooler 10 st närmare bestämt. Men deras sängar var då inte av nå bra kvalite, satte mig lite försiktig och så braka hela skiten sönder. Men annars var det fint i Grekland hade deffinitivt kunna åka tillbaka till Rhodos. 
 
Idag har har jag  hunnit vara till Pajala på en hälsounersökning, beställt en ny mobil en Samsung Galaxy S4 Plus blev det, badat, solat och jobbat det var min dag i stora drag. Imorgon ska jag försöka färdigställa min ansöka så det blir bortgjort. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu