Planering osv

Dagen började tidigt idag tog bussen från byn till staden, trött som ett as eftersom att man lyckats vända på dygnet helt och hållet. När jag kom fram hann jag inte mer än att packa upp alla sakerna och sedan däckade jag i sängen. Har också hunnit med att planera champangefrukosten med klassen hos Annika och vi lyckades tillslut hitta ett flak så lite student blir det iaf :) Sitter också just nu och skriver en inköpslista på allt som som ska köpas till studenten, det blir en hel del inser jag nu. Men man tar faktiskt bara studenten en gång! :D 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu