Stockholm

Direkt efter studenten, innan man ens hunnit bli nykter, så drog jag Maja och Amla till Stockholm för att kolla på One Direction. Kan säga att inflygningen till Stockholm när man hunnit bli bakis var det värsta, rekommenderar defenetivt inte att flyga när man är bakis! Väl framme i Stockholm tog jag mig en rejäl stödvila på en hård bänk innan vi drog in mot Stockholm. Stödvilan tog nog lite för länge och tunnelbanan var fucked up så givetvis åkte vi vilse där i ett par timmar innan  vi äntligen hittade till hotellet , och då va klockan redan så mycket så vi hann bara dumpa våra saker och springa tillbaka till tunnelbanan och dra mot arenan. Eftersom att vi var sena så hamnade vi längst bak, men vi jobbade oss framåt och tillsist stod vi längta fram. Fötterna var blåa och söndertrampade men fan, jag stod längst fram! Front row, med 60.000 i publiken det var en upplevelse jag sent kommer att glömma :) 




Vi började lååångt bak 


Men sedan var vi framme












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu