Studenten

Studenten kom och gick. Student veckan likaså. På torsdagen fixade vi flaket tillsammans med bild, sedan var det tydligen fest hos mig, mycket trevligt tills syster slängde ut oss. På fredagen var det ju den stora dagen och givetvis försov jag mig, gårdagen satte sina spår. Men vi hade champagnegfrukosten hos Annica och hela dagen flöt på, och roligt hade vi RL 11. Känner mig helt tom nu efteråt, kommer sakna klassen och RL, men inte resten av skolan! De här 3 åren bara flög iväg och nu är man arbetslös osv. Men igår så sökte jag ett jobb iaf så det är ju ett framsteg :) 




















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu